A Nemzetközi Taekwondo Szövetség és a Hasbro közös kampányt indított a mai napon, melynek szlogenje: „Let’s Get Active with PJ Masks”, azaz szabadfordításban „Mozogj a Pizsihősökkel”.
Ez az új együttműködés elsősorban az óvodás és kisiskolás gyerekeket célozza meg világszerte, akik a képernyőkről már jól ismerik a Pizsihősök (angol-francia animációs tévésorozat, Magyarországon 2016-tól van műsoron – a szerk.) mesefiguráit.
A kampány a Pizsihősök globális vonzerejére támaszkodik, és általuk ösztönzi a gyerekeket a sportban való részvételre, és arra, hogy a kicsik felfedezzék a taekwondo ihlette szupererejüket. Ez egy egyedülálló oktatósorozat, melyhez interaktív weboldalt hoztak létre, mindennap frissülő tartalommal. Gekkóval, Macskával és Bagollyal, valamint 12 élvonalbeli sportolóval mutatják be a taekwondo 12 ikonikus mozdulatát, amit a gyerekek játszva, utánozva megtanulhatnak. A 12 élversenyző mind komoly eredményekkel bír, vannak köztük többszörös olimpikonok, világbajnokok és kontinensbajnokok. A kampány első napján Dae-hoon Lee háromszoros világbajnokkal ismerkedhetnek meg a gyerekek, aki egy rövid bemelegítés után tanítja meg 3 lépésben a forduló köríves rúgást, ami az egyik leglátványosabb elem a taekwondo mozgásanyagában.
A mai videó ide kattintva érhető el
A „Mozogj a Pizsihősökkel!” 12 taekwondós szuperhőse:
- Bianca Walkden (Egyesült Királyság)
- Dae-hoon Lee (Korea)
- Hatice Kubra Ilgun (Törökország)
- Jingyu Wu (Kína)
- Joel Gonzalez (Spanyolország)
- Magda Wiet Henin (Franciaország)
- Maria Espinoza (Mexikó)
- Milena Titoneli (Brazília)
- Panipak Wongpattanakit (Thaiföld)
- Pauline Lopez (Fülöp-szigetek)
- Tahir Guelec (Németország)
- Vito Dell’Aquilla (Olaszország)
Dr. Chungwon Choue, a Nemzetközi Taekwondo Szövetség (WT) elnöke is nyilatkozott a kampány elindulásának napján:
„Örömmel tölt el minket, hogy együttműködhetünk a Hasbro-val és az eOne-nal, hogy közösen megmutathatjuk a taekwondo világának értékeit, és a taekwondósok képességeit, illetve az olimpiai csillagainkat. A WT elkötelezett amellett, hogy kapcsolatot teremtsen világszerte a fiatalabb korosztállyal is, és utat mutasson neki egy egészségesebb életmód felé a taekwondo gyakorlásával. A világ egyik legkedveltebb és nemzetközileg legismertebb animációs tévésorozattal való partnerség kiváló alkalom számunkra, hogy megmutassuk, hogy a taekwondo mennyire szórakoztató, és hogy megtérül a befektetett munka, akár egy olimpiai éremmel is. Szeretnék köszönetet mondani a mi taekwondós szuperhőseinknek, akik mosolyt csalnak a gyerekek és a családok arcára.”
A kampány egy további eleme a matricagyűjtő album, amelyhez a gyűjtendő matricák az elképzelés szerint a világ 12 különböző országában található 12 edzőteremben lesznek fellelhetőek a járvány lecsengése után. Addig is marad az otthoni gyakorlás és a szuperképességek tökélyre fejlesztése.
Orosz Judit